Monday, February 20, 2012

Και λοιπόν;

 Ήθελα πάντα να μ' ακούσει κάποιος
χωρίς να γίνει η πρώτη λέξη μου
σύνθημα μιας ατέλειωτης φλυαρίας.
Ας μου 'λεγε κάποιος σ' ακούω
κι όχι σε καταλαβαίνω.
Κι αυτές οι προστακτικές σας...
Σας είπε κανείς ότι ζητάω λύσεις;
Μα πιο πολύ ποθούσα, ποθούσα λυσσασμένα, κάποιος να μου μιλήσει.
Να μου μιλήσει ώρες πολλές και να μη βγάλω άχνα. Ούτε άχνα.
 
蜘蛛巣城
  Η διαφορά μου
 
Η διαφορά μου απ' τους τυφλούς
είναι που δε μπορώ να δω
μήτε στο φέγγος της ψυχής
μήτε στο φως του λογισμού.

Η διαφορά μου απ' τους λεπρούς
είναι που δέχονται φιλιά
μόλις εγώ φανερωθώ
τα χείλη γίνονται εχθρικά.


Η διαφορά μου απ' τους κουφούς
είναι τα χέρια σου π' ακούν
κι ας τα κοιτώ σαν τη ζωή
για μένα νεύμα δε χωρούν.

Η διαφορά μου απ' τους σαλούς
είναι πως είναι ταπεινοί
και δε ζητούν απ' τα πολλά
που τους τα στέρησε η ζωή.

Η διαφορά μου απ' τα σκυλιά
είναι πως έχουνε καρδιά
δίνουν και παίρνουν κι αγαπούν
κλαίνε, πληγώνονται, πονούν.

 

Η διαφορά μου απ' τις σκιές
είναι το φως που τις χτυπά
κι' εγώ στο βάθος πηγαδιού
σκοτάδι πίσσα κι ερημιά.


Η διαφορά μου απ' τους νεκρούς
είν' το σαράκι που χιμά
σ' αυτούς τη σάρκα πολεμά
σ' εμένα σκάβει την ψυχή.


αφίλητος Γενάρης 2010



έφυγε στ' αλήθεια ο Μακμπέθ...

No comments: