Saturday, March 17, 2012

sparrows

Ααααααα! μια μέλισσα!
Παράξενο πως τρόμαζε με τις σφήκες.
Σηκώθηκα και την πλησίασα...
Πετάχτηκε μπροστά μου. 
Μη! Μη τη σκοτώσεις!
Δε θα σκοτώσω κανένα, της είπα...
Παραμέρισε κι άνοιξα το παράθυρο.


Κοπάδι

Ήρθ' ένας ξένος ανάμεσά μας
και μεγαλώνει μέρα τη μέρα
επιβουλεύεται τη χαρά μας
τον Ήλιο θέλει και τον αέρα.

Σαν όλ' οι άλλοι δεν περπατάει
ούτε γυρίζει γύρο το γύρο
κι αυτή η ουρά του μας ξεγελάει
αχ πόσο θα 'θελα να τον δείρω.

Κακό θα γίνει αν τον κοιτάτε
αλλάζει σχήμα όλη την ώρα
κρύβει τον Άρη, μην του μιλάτε
πρέπει να φύγει εδώ και τώρα.

Δεν περιμένουμε να ενοχλήσει
υπάρχει μόνο και διαφέρει
θα του φωνάζουμε ν' αποχωρήσει
καινά δαιμόνια θέλει να φέρει.

Είπ' ο παππούς μου πως τον γνωρίζει
έχει ξανάρθει φορ' άλλη μία
μπαρούτι γύρω θαρρώ μυρίζει
τι τάχα κάν' η αστυνομία;

Τότε τον διώξανε κι έκανε πίσω
σε μια πορεία στ' άστρα χαμένη
φεύγω τους φώναξε δε θα γυρίσω
τολμά στο σπίτι μας και ξαναμπαίνει!

 

Δεν ενδιαφέρομαι αν τον πονάνε
λόγια και πράξεις μας και μυξοκλαίει
αφέντες είμαστε και δε χωράνε
ξένοι στο σπίτι μας, άσ’ τον να λέει.

Άκου τι ψέματα λέει ο αλήτης
ο Ήλιος σ' όλους μας είναι πατέρας! 
Είμαι πλανήτης κι είναι κομήτης
είμαι παιδί του κι είν' ένα τέρας.
  
αφίλητος


 γιαυτό νιώθω τόσο όμορφα όταν μου μιλάς... 

No comments: