Sunday, March 18, 2012

Μαντεψιές


τι θα πει ποιός απ' τους δυο;
τρεις βλέπω...


Έλα

 Έλα μαζί μου ένα ταξίδι στην καρδιά
σε λίμνη αιμάτινη χρυσό να πέφτεις κέρμα
ένα ταξίδι που δεν τρέμει τη σκουριά
δίχως καράβι, δίχως μπούσουλα και τέρμα.


Έλα μαζί μου να μου δείξεις τα φτερά
χωρίς το κέλυφος γυμνός θα το μπορέσω
μ’ αν δε με ψάξεις, στη δροσιά, στα σκοτεινά
δε θα μου λιώσει το κερί και δε θα πέσω.
 

Άκου μια νύχτα της ψυχής μου μια κραυγή
γίνε ποτάμι που φουσκώνει κι άγρια δίνη
ν’ ανοίξει ο θάνατος την πόρτα να μου πει
ήρθα μα φεύγω γιατί ανήκεις πια σ’ εκείνη.


Έλα μαζί μου ένα ταξίδι στην καρδιά
μα μη σκεφτείς να προδοθείς για να με σώσεις
δείξε μου μόνο πως φιλούν στα σκοτεινά
γιατ’ είμαι ξένος κι ίσως έτσι με σκοτώσεις. 
 αφίλητος

...το έτσι δε θα στο πω...
...ακόμα...

No comments: