Sunday, March 11, 2012

Scrabble

-Γαλισιανά μήπως;
-Αν είναι Γαλισιανά τη βάψαμε...
-Έλα το βρήκα, Ισπανικό είναι, θα το μεταφράσει η κόρη μου...

Διάλεκτοι

Τις νύχτες μεταφράζω τις διαλέκτους
σα να ‘χαν τάχα κάτι να μου πούνε
με προλαβαίνει ο ήλιος, δε μιλούνε
κι εγώ παλιάτσος μες στους επιλέκτους.

Στου νότου τ' ακρογιάλια τριγυρίζω
τ' ωκεανού τα κύματα με δέρνουν
παράξενα μηνύματα μου φέρνουν
με προσπερνούν σαν τα καλωσορίζω.

Μονάχα η σκέψη τρέμει το σκοτάδι
γιατ' ήξερα τα μάτια να τα κλείνω
φεύγει κι εκείνη που έμαθα ν' αφήνω
και μ' έχει ο εαυτός μου καταλάβει.

Κι όπως οι λέξεις παίζουνε μαζί μου
παίζω κι εγώ κρυφτούλι με το χρόνο
το ξέρω θα μ' αφήσει πάλι μόνο
μέχρι να μάθω πια την προσευχή μου.

Γλιστρήσαν οι εικόνες σε πηγάδι
αυτές που περισσέψαν και μου φεύγουν
οι λέξεις που φιλούσα μ' αποφεύγουν
και βλέπω στα ρηχά το παραγάδι.
 

No comments: