Sunday, March 25, 2012

Στη σκιά του δέντρου

...μ' ένα μεγάλο μάτι...



Darkwave

Τη μια γελούν και χαιρετίζουν
την άλλη με καλωσορίζουν
την τρίτη ο δράκος καταπίνει
και στα σκοτάδια του με κλείνει.

Βροχή κι αγιάζι μένουν έξω
κι αν τη σιωπή μπορώ ν' αντέξω
μπορεί κι αυτός να με σκεπάσει
κι ένας τοξότης μ' έχει χάσει.


Σκιές μαζί που ροβολάμε
τα μάτι' ανοίγουν και μιλάμε
κανείς δεν ξέρει που πηγαίνω
καθ' απ' το δράκοντα που βγαίνω.

Στρείδια τριγύρω και κοχύλια
στέγνωσαν πια τα δυο μου χείλια
κι οι μηχανές γεμίζουν λάθη
“κάτι μας πέρασε κι εχάθη”.

Με σπρώχν' η κούραση ν' αράξω
αύριο θα βγω να ξαναψάξω
θηλιά και σφίχτηκε το πρέπει
νιώθω σαν Κάποιος να με βλέπει.

Στη χάση τ' όνειρο με παίρνει
και μιαν εικόνα σου μου φέρνει
να 'σαι στους μέσα η στους απ' έξω
“φωτιά στην ένα” κι όσο αντέξω.

Σπίτι στη γη σου μου 'χεις κάνει
ένα μαρμάρινο λιμάνι
κάθε που σπάει το κύμα μπρος μου
πισωπατάει ο θάνατος μου.

αφίλητος

...μαργαριτάρι...

No comments: